Inici  /  Noticies   /  DIA INTERNACIONAL DELS MUSEUS AL MUSEU INDUSTRIAL DEL TER

DIA INTERNACIONAL DELS MUSEUS AL MUSEU INDUSTRIAL DEL TER

Amb motiu de la celebració del Dia Internacional dels Museus, el proper dimecres 18 de maig, el Museu Industrial del Ter també la fet extensiva al diumenge 15 de maig amb una jornada de portes obertes.

La jornada de portes obertes del diumenge dia 15 serà de 10h a 14h on els visitants podran gaudir de les sales d’exposicions permanents: La Fàbrica de Riu, la Societat Industrial i els Rius Mediterranis. El dimecres dia 18 la jornada serà de 10h a 13h i de 16h a 19h.

Com ja és habitual per aquesta cita el Museu Industrial del Ter presenta la seva joia: La joia d’enguany és una màquina tipogràfica planocilíndrica dels anys trenta del segle XX. Procedeix de l’empresa Tipografia Manlleuenca, fundada l’any 1919, una de les primeres impremtes de la vila (actualment Gràfiques Manlleu) i forma part de l’exposició permanent de la Societat Industrial (1845-1935).