Inici  /  Noticies   /  CAP DE SETMANA MEDI AMBIENTAL A LA COMARCA D’OSONA

CAP DE SETMANA MEDI AMBIENTAL A LA COMARCA D’OSONA

Des del Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis del Museu Industrial del Ter, us convidem a participar a tres actes simultanis que coorganitzem amb altres entitats aquest dissabte, 4 d’octubre, a Manlleu (Osona):

1) Tindrà lloc la Trobada anual de Voluntaris del Projecte Rius – Associació Hàbitats al Museu Industrial del Ter i al seu entorn. Aquesta trobada permet ajuntar els voluntaris del Projecte Rius a Catalunya per gaudir de diversos tallers, activitats, dinar de germanor i concert de cloenda, entre d’altres activitats. Podeu consultar el programa d’activitats aquí. Al web de la Trobada també trobareu el formulari per fer la inscripció a la jornada, imprescindible per tal d’assegurar-vos el dinar i un bon funcionament de les activitats.

2) Enguany, aquesta jornada coincideix amb el Dia Mundial dels Ocells. El Grup de Naturalistes d’Osona (delegació osonenca de la Institució Catalana d’Història Natural) coordina diversos tallers ornitològics (identificació, construcció de caixes-niu i anellament), una xerrada i un concurs d’identificació d’ocells Museu Industrial del Ter i al passeig del Ter.

3) Així mateix, la trobada de Voluntaris del Projecte Rius també s’emmarca enguany dins de la 3a setmana i+ de la custòdia del territori, organitzada per la Xarxa de Custòdia del Territori, en col·laboració amb diverses entitats. A Manlleu, de 10:45 a 12:00 hores, es proposa visitar la Platja del Dolcet, a les ribes del riu Ter aigua amunt del nucli urbà, propietat d’aquest ajuntament i que custodia el Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis del Museu Industrial del Ter.