Inici  /  Noticies   /  Desvetllem la memòria de Roda de Ter. Taller de fotografia històrica

Desvetllem la memòria de Roda de Ter. Taller de fotografia històrica

El passat 22 de novembre l’Ajuntament de Roda de Ter va engegar el taller de fotografia històrica que porta per títol: “Desvetllem la memòria de Roda” amb la col·laboració del Museu Industrial del Ter.
Aquesta iniciativa es va encetar l’any 2005 al Museu Industrial del Ter i aquest ja és el segon any que el taller continua. Després que l’Ajuntament de Roda va conèixer la iniciativa, i tot el projecte de realització, van considerar interessant acostar-lo a tots els rodencs.
El taller, que és gratuït, es fa els dimecres de 4 a 6 de la tarda, a l’edifici de Can Planoles i s’allargarà fins el 21 de febrer de 2007, i acabarà amb una exposició amb les fotografies que s’hagin considerat més representatives.
Des de l’Ajuntament de Roda i el Museu Industrial del Ter hi ha la intenció d’establir continuïtat a la iniciativa que s’ha iniciat enguany.