Inici  /  Noticies   /  DESVETLLEM LA MEMÒRIA: TALLER DE FOTOGRAFIA HISTÒRICA

DESVETLLEM LA MEMÒRIA: TALLER DE FOTOGRAFIA HISTÒRICA

Aquest taller és una iniciativa del Museu Industrial del Ter amb la col·laboració de l’Ajuntament de Manlleu, la Caixa Manlleu, el Centre de Promoció de la Cultura Popular i Tradicional Catalana i les entitats de Manlleu (Associació Gent Gran Casal Municipal, A.S.V.A.T, AFADIP i el Consell Municipal de la Gent Gran.
L’objectiu del taller és la recuperació de la memòria històrica a través de les fotografies antigues que disposa la gent gran. D’aquesta manera podrem recordar com era Manlleu i el seu entorn fa una colla d’anys, què feia la gent els diumenges, on i de què treballava, com es divertia a l’estiu, quins actes culturals es feien, etc.
Per a totes aquelles persones que estiguin interessades el lloc de trobada serà els dijous a la tarda al MIT, cada dues setmanes, fins al mes de maig. Allà es miraran les fotos, es catalogaran, es traurà informació i es decidirà quines són les més representatives per a l’exposició que clourà el taller.

HORARI DEL TALLER:
del 13 d’octubre al 6 d’abril
els dijous, cada quinze dies, de 4 a 6 de la tarda

LLOC:
Museu Industrial del Ter.