Inici  /  Noticies   /  QUI HA DIT QUE LA MÚSICA ÉS COMPLICADA?

QUI HA DIT QUE LA MÚSICA ÉS COMPLICADA?

Aquest 5è curs de conferències-audicions sobre música 2005-2006 pretèn, amb una mica d’informació, poder començar a entendre’n aspectes tècnics i a gaudir, parlar i preguntar sobre tantes i tantes obres que des del segle XII fins ara han omplert la vida i l’oci de moltes generacions.

Enguany es celebrà el cinquè cicle de conferències en un nou espai, el Museu Industrial del Ter, i amb una inauguració de luxe: Alfred Rodríguez-Picó. Durant el curs es presenten cinc sessions dedicades a la natura. L’Alfred ens presentarà dues de les seves grans passions: meteorologia i música; i Jordi Domènech continuarà el seu periple per la història de la música amb quatre sessions dedicades a les estacions de l’any.

Jordi Domènech
LES QUATRE ESTACIONS
Primavera
Dimarts 18 d’octubre, a les 9 del vespre

Estiu
Dimarts 25 d’octubre, a les 9 del vespre

Tardor
Dimarts 15 de novembre, a les 9 del vespre

Hivern…i Primavera
Dimarts 29 de novembre, a les 9 del vespre

El preu de tot el curs es de 12€ i el preu per una sola sessió és de 4€.

Per a més informació:

Museu Industrial del Ter