Inici  /  Noticies   /  EL DIA DEL PEIX VIATGER

EL DIA DEL PEIX VIATGER

El dissabte 18 de maig de 10h a 14h, a la plaça del Museu del Ter, s’ha organtizat el DIA DEL PEIX VIATGER. Durant tot el matí s’oferiran tallers, jocs, pintura, activitats científiques, com una pesca científica serviran per veure com s’estudien els peixos de riu, etc. La plaça de Museu es convertirà en un espai per a difondre la necessitat de conservació dels hàbitats fluvials en general i la connectivitat dels rius (des del mar fins a les capçaleres i a l’inrevés), així com de la necessitat de conservació de les espècies de peixos amenaçades, com l’anguila europea, el barb i la bagra.

El DIA DEL PEIX VIATGER és un acte lúdic i festiu que s’organitza per aconseguir una millor comprensió i implicació de la població en aquesta temàtica. Enguany s’organitza com a primer assaig i, a partir de l’any 2014 es convertirà en el DIA MUNDIAL DEL PEIX VIATGER.

RESUM DE LES ACTIVITATS

10h-13h MERCAT D’ACTIVITATS