Inici  /  Noticies   /  EL MEU BARRI: LA NOVA PROPOSTA TEATRAL PER A LES NITS D’ESTIU AL MUSEU DEL TER

EL MEU BARRI: LA NOVA PROPOSTA TEATRAL PER A LES NITS D’ESTIU AL MUSEU DEL TER

El meu barri neix de la recuperació d’un fons fotogràfic dels anys seixanta, setanta i vuitanta del fotògraf manlleuenc Rafael Rueda. Les seves imatges, exposades a “Rafael Rueda, un obrer de la fotografia, Manlleu, anys seixanta i setanta del selge XX” han inspirat l’espectacle.

En una societat industrial en plena efervescència, l’aportació dels nouvinguts de la resta de l’Estat, era cabdal pel seu desenvolupament. En aquest escenari una família arriba a Manlleu provinent d’un poble de Jaén, amb l’esperança d’un futur millor en un nou entorn, ignorant les dificultats socials que es trobarien.

El Museu del Ter i la companyia CorCia Teatre treballen conjuntament des de fa anys per unir la difusió cultural i el llenguatge dramàtic. Des de l’any 2008 fins al 2012, el Museu del Ter va programar durant els mesos de juliol i agost l’espectacle Torn de nit i Ànimes de Batan, representades al mateix museu les nits de divendres i dissabte. La nova proposta té una base costumista i barreja la història real dels anys 60, 70 i principis dels 80 amb la ficció.

EL MEU BARRI:
Estrena: 12 de juliol
Funcions: tots els divendres i dissabtes des del 12 de juliol fins al 10 d’agost
Hora: 21:30h
Lloc: Museu del Ter (Passeig del Ter, 2)
Venda d’entrades al Museu del Ter
Preu: 15€ Pack (sopar a l’Embarcador del Ter + teatre): 19€
Aforament limitat
Durada de l’espectacle: 1hora aprox.

Per informació i reserves: Museu del Ter 93 851 51 76 o bé [email protected]