Inici  /  Noticies   /  EL MIT AMB LA FIRA ARTESANÀLIA 2007

EL MIT AMB LA FIRA ARTESANÀLIA 2007

Durant els dies 19 i 20 de maig Manlleu organitza la fira Artesanàlia, on al llarg de dos dies, al passeig del Ter, conviuen artesania, comerç, turisme i lleure.

Per aquests dos dies el Museu Industrial del Ter proposa fer una mirada diferent a la seva col·lecció permanent a través de les visites teatralitzades de les “Figures d’Aigua”. De la mà de la companyia Corcia Teatre el visitant podrà veure, com es treballava en una fàbrica al s.XIX, les relacions entre els treballadors i els perills de les màquines entre d’altres sorpreses que aquests particulars treballadors tindran preparades a tots aquells que visitin el MIT.

Per altra banda i coincidint amb la commemoració a Manlleu del 75è aniversari de la mort de Santiago Rusiñol, us proposem que compartiu amb un actor “ben especial”, una volta amb carro des del Pont de Can Molas fins a la colònia Rusiñol, on descobrireu les històries que amb en Santiago Rusiñol i Ramon Casas els hi van passar durant els seus viatges per Catalunya, així com la relació de l’artista amb Manlleu.

Paral·lelament el MIT acollirà l’exposició de: Treballs artesans i puntes de coixí organitzada per l’Associació de Puntaires de Manlleu i l’Escola de dibuix i Pintura del Patronat de Gràcia.

Figures d’aigua:
L’entrada a l’exposició permanent amb la teatralització és de 3€ per persona. Els nens de 7 a 12 anys i majors de 65 anys, 2€. Nens amb el carnet del Club Super 3 i majors de 65 anys, de Manlleu, gratuït. Exposicions temporals gratuïtes
L’horari del MIT durant els dies d’Artesanàlia serà de 10 a 14h i de 17 a 21h

Ruta guiada en carro: