Inici  /  Noticies   /  EL MIT INICIA UNA NOVA EDICIÓ DEL TALLER DE FOTOGRAFIA HISTÒRICA DESVETLLEM LA MEMÒRIA.

Després de la bona acollida del primer taller, on es van recollir més de 200 fotografies, així com de l’exposició, de les més representatives, on més de 1300 persones la varen visitar, i que actualment es pot veure al Centre Cívic Frederica Montseny fins a finals d’octubre, el MIT torna a proposar una nova edició del Taller de fotografia històrica: Desvetllem la memòria. Cada dimarts a partir del 10 d’octubre i fins el 30 de gener, de 4 a 6 de la tarda, tornarem a reunir al Museu Industrial del Ter a totes aquelles persones que guarden fotografies a casa, per documentar-les. Aquest taller, que ha comptat amb el suport de Caixa Terrasa i del Centre de Promoció de la Cultura Popular i Tradicional Catalana, ha de servir per al millor coneixement de la història contemporània de Manlleu. Igual que a l’edició anterior, el taller finalitzarà amb una exposició de les fotografies més representatives que els participants hauran aportat.
Per altra banda el Museu Industrial del Ter acull l’exposició Gent Gran, Gent Creativa, que es pot veure al MIT fins el 29 d’octubre, de dimarts a divendres de 10 a 13h i de 16 a 19h, dissabtes, diumenges i festius de 10 a 14h. L’exposició mostra prop d’una trentena d’obres artesanes elaborades per una quinzena de persones de Manlleu i de la resta de la comarca d’Osona. La mostra ha estat organitzada per l’Àrea de Benestar Social, Salut i Consum de l’Ajuntament de Manlleu i el Consell Municipal de la Gent Gran, format per diverses entitats de Manlleu, i ha comptat amb la col·laboració del Museu Industrial del Ter.