Inici  /  Noticies   /  EL MUSEU DEL TER ACULL L’EXPOSICIÓ “CATALUNYA BOMBARDEJADA”

EL MUSEU DEL TER ACULL L’EXPOSICIÓ “CATALUNYA BOMBARDEJADA”

h: Conferència a càrrec de Joan Villarroya
“Els bombardeigs a Catalunya durant la guerra civil”.
Lloc: Museu del Ter
Gratuïta

Dissabte 31 de maig de 2014 a les 12h: Visita guiada als refugis i aeròdrom de Manlleu a càrrec de Miquel Erra i Martí Erra
Lloc de trobada: centre cívic Frederica Montseny
Visita guiada gratuïta

Dissabte 7 de juny de 2014 a les 18.30h i 20.30h a Can Puget: Teatre: “Subterrànies. Sobreviure entre bombes”
Preu entrada: Entrada general: 5€ Entrada reduïda 3€: nens menors de 14 – jubilats i aturats.
Lloc: Sala d’exposicions de Can Puget. (Baixada de la Fidela, 1-3)
Aforament limitat
Venda anticipada al Museu del Ter

Dijous 12 de juny a les 20h: Conferència a càrrec d’Imma Domènech i Assumpta Tort. “El final de la guerra civil i la repressió franquista a Manlleu”.
Acte d’homenatge a les víctimes dels bombardejos de Manlleu amb Jordi Palou-Loverdos, Director del Memorial Democràtic de la Generalitat de Catalunya.
Lloc: Museu del Ter
Gratuïta