Inici  /  Noticies   /  El Museu del Ter acull l’exposició Sant Joan i la Flama del Canigó

El Museu del Ter acull l’exposició Sant Joan i la Flama del Canigó

Del 19 de juliol al 24 de setembre el Museu del Ter acull l’exposició “Sant Joan i la Flama del Canigó”.
L’exposició repassa la història de la flama del Canigó des del 1960 fins al 2016 a través de cartells i postals de la celebració.
La mostra, produïda per Tradicat i Tradifoc, s’inaugura dimecres 19 a les 19.30h.

L’any 1955 un veí de la Catalunya del Nord va tenir la iniciativa d’encendre els Focs de Sant Joan dalt la muntanya del Canigó i des d’allà repartir-lo pels Països Catalans. Al llarg dels anys aquesta tradició s’ha anat estenent per tots els territoris fins als nostres dies.
L’exposició “Sant Joan i la Flama del Canigó”, organitzada per Flama del Canigó TRADICAT i Tradifoc Manlleu, proposa un recorregut per la història de la flama des del 1960 fins al 2016 a través de cartells i postals de la celebració.
La mostra s’inaugurarà el pròxim dimecres 19 de juliol a les 19.30 h al Museu del Ter i es podrà visitar fins al 24 de setembre del 2023.