Inici  /  Noticies   /  El Museu del Ter amb la Festa Major de Manlleu 2023

El Museu del Ter amb la Festa Major de Manlleu 2023

Per la Festa Major de Manlleu 2023 el Museu del Ter obre les seves portes dilluns 14 de 10 a 14h i dimarts 15 d’11 a 14h i de 17 a 20h

Dimarts 15 hi haurà 2 visites teatralitzades “L’esperit del Ter” gratuïtes  a les 11 i a les 12h.

El campanar de Manlleu també es podrà visitar gratuïtament dimarts 15 de 20 a 23h

De l’11 al 16 d’agost de 2023 Manlleu celebra la Festa Major. Com ja és habitual el Museu del Ter se suma als actes organitzant diverses activitats gratuïtes obertes a tothom. La primera d’elles comença  dissabte 12 a les 12h amb una visita guiada pel museu en Llengua de Signes Catalana en el marc del projecte SignemMuseus. La visita és gratuïta i només cal inscriure’s al correu electrònic [email protected].

Activitats al Museu del Ter Festa Major de Manlleu 2023

El dia 14 d’agost el museu obrirà les seves portes d’10h a 14h. El gruix de les activitats, però, tindrà lloc el dimarts 15 d’agost. El Museu obrirà de nou les seves portes gratuïtament d’11 a 14h i de 17 a 20h. La jornada és una fantàstica oportunitat per visitar les tres exposicions permanents del Museu: “La fàbrica de riu”, “La societat industrial” i “Els rius mediterranis” i les exposicions temporals “Que comenci la festa! Cent anys fent ballar els gegants a Manlleu” i “Sant Joan i la Flama del canigó”.

Dimarts 15  també hi haurà dues visites teatralitzades de l’Esperit del Ter a les 11 i a les 12h. L’aforament d’aquestes visites es limitat, per tant cal inscriure’s. Es pot fer per telèfon al 938515176 al correu electrònic [email protected] o a l’agenda del Museu del Ter www.museudelter.cat . Per últim el campanar de l’església de Santa Maria també romandrà obert de 20 a 23h per tots aquells que vulguin veure Manlleu des de gairebé 50metres d’alçada.

Programa de les activitats al Museu del Ter per la Festa Major de Manlleu 2023

• Dissabte 12: visita guiada en Llengua de Signes Catalana amb intèrpret per a persones oralistes. Gratuïta. Oberta a tothom. Inscripcions  a [email protected]
  • Dilluns 14: jornada de portes obertes de 10 a 14h
  • Dimarts 15: jornada de portes obertes d’11 a 14h i de 17 a 20h