Inici  /  Noticies   /  EL MUSEU INDUSTRIAL DEL TER I L’OFICINA DE PROMOCIÓ ECONÒMICA PRESENTEN UN NOU ‘PRODUCTE D’ESTIU’ L’ESPECTACLE TEATRAL: TORN DE NIT. CRÒNICA NEGRA, I ELS SOPARS DE CARMANYOLA.

L’espectacle, produït conjuntament amb el MIT, i amb el suport financer del Pla de Dinamització del Turisme Industrial de Catalunya, és la història de quatre personatges apartats i marginats per la societat. Uns personatges que aprofiten el torn de nit per aparèixer després d’haver estat amagats durant el dia. La nit és un bon moment per explicar les històries fosques i desconegudes del treball a la fàbrica. L’espectacle transcorre a través de l’antiga fàbrica de Can Sanglas, actualment la seu del MIT, on es van succeint les diferents escenes d’aquests personatges que ens explicaran la crònica negra del seu treball; accidents amb les màquines, abusos sexuals i altres sorpreses que els espectadors podran veure al llarg d’aquest passeig misteriós pel MIT.

Després de 7 anys de trajectòria i més d’una desena d’espectacles produïts, la companyia osonenca torna a posar en escena un text de creació pròpia, després de l’èxit de la producció: Projecte Llenamú estrenada el mes de febrer d’enguany. La idea original de l’espectacle sorgeix a partir de les diverses experiències conjuntes entre la companyia i el MIT.

Actors: Marta parramón, Joan Roura, Cesc Pérez i Jacob Valltramunt
Disseny de llum i so: Corcia Teatre, Joan Casas i Pau Sánchez
Adjunt de direcció: Lluís Jutglar
Direcció: Jordi Arqués

Sopars de Carmanyola és un producte gastronòmic creat per l’empresa Pep Palau, von Arend & Associats i promogut per l’Oficina de Promoció Econòmica de Manlleu i el MIT. És una activitat de divendres al vespre, que et permet veure l’espectacle Torn de Nit i continuar gaudint de la vetllada al mateix Museu Industrial, tot sopant al seu interior. El sopar estarà ambientat en una fàbrica del segle XIX (atrezzo, música, …) i el conformen els plats més exquisits de la cuina popular catalana d’aquella època. Manel Molera (Restaurant Torres Petit de Manlleu) és l’encarregat d’elaborar-los.

INFORMACIÓ PRÀCTICA

ESPECTACLE
Dies: dissabtes 19 i 26 de juliol i 2, 9 i 16 d’agost
Lloc: Museu Industrial del Ter. Passeig del Ter, s/n. MANLLEU
Preu entrada anticipada: 12 euros
Preu entrada a taquilla: 15 euros

ESPECTACLE + SOPAR
Dies: divendres 25 de juliol i 1, 8 i 15 d’agost
Hora: 21.15h (Recollida de tiquets)
Hora inici espectacle: 21.30h. Es prega puntualitat.
Lloc: Museu Industrial del Ter. Passeig del Ter, s/n. MANLLEU
Preu: 45 euros. Cal fer una reserva prèvia al tel. 93 851 51 76 o bé al correu electrònic [email protected].