Inici  /  Noticies   /  EL MUSEU INDUSTRIAL DEL TER REP EL PREMI DENOMINACIÓ D’ORIGEN DEL GRUP TAELUS DE COMUNICACIÓ

En el decurs de la Festa de Nadal que cada any organitza el Grup Taelus, el Museu Industrial del Ter va rebre el Premi amb denomiació d’origen otorgat per un jurat format per periodistes del Bages, Berguedà, Solsonès, Osona i Anoia.

El Grup Taelus de Comunicació el formen el Canal Taronja de televisió al Bages, Berguedà, Solsonès, Anoia i Osona, Ràdio Manresa, Ser Osona i la publicació escrita Freqüència.

El MIT, el primer distingit amb aquest premi de la comarca d’Osona, va rebre el guardó de mans del Conseller d’Innovació, Universitats i Empresa Josep Huguet per haver esdevingut testimoni de la vitalitat industrial del Ter Mitjà i la gran divulgació i recerca del passat tèxtil a osona vetllant per la conservació, el coneixement i la difusió del patrimoni industrial català. El jurat també va destacar el treball que des del MIT es porta a terme com a centre d’interpretació del territori i la dinamització que es fa per donar a conèixer als infants la història dels nostres avantpassats, un esforç, dedicació i treball reconegut i estimat per tothom.

En el transcurs de la vetllada, que es va celebrar el passat dijous 27 de novembre, van acompanyar al Museu Industrial del Ter la resta de guardonats d’aquesta edició: L’Abadia de Montserrat, i personalitats del món de la cultura i l’esport com en Climent Forner, en Josep Guardiola i en Manel Estiarte.