Inici  /  Noticies   /  ES SIGNA UN CONVENI DE COL·LABORACIÓ ENTRE L’ASSOCIACIÓ HÀBITATS / PROJECTE RIUS I EL CENTRE D’ESTUDIS DELS RIUS MEDITERRANIS DEL MUSEU INDUSTRIAL DEL TER.

El Projecte Rius és una iniciativa que des de fa gairebé deu anys engresca grups de voluntaris a emprendre tasques de seguiment, denúncia i rehabilitació de rius i rieres a través d’inspeccions i adopcions de trams fluvials de tot Catalunya, i més enllà.
Per la seva banda, el CERM, Centre d’Estudis del Rius Mediterranis del Museu Industrial del Ter, treballa per a la conservació i restauració dels cursos fluvials, fa recerca i, per difondre’n els resultats i donar a conèixer més a fons els rius, porta a terme activitats d’educació ambiental.
Així doncs, aquestes dues entitats, que ja col·laboren des de fa anys, han decidit emprendre accions conjuntes per apropar, encara més, nens, joves i grans als nostres sistemes fluvials, per tal que els apreciïn i els protegeixin.