Inici  /  Noticies   /  Estrenem el nou web Museu del Ter-Museu de Suport Territorial

Estrenem el nou web Museu del Ter-Museu de Suport Territorial

Amb l’entrada del Museu del Ter al programa de “Museus de Suport Territorial” de la Direcció General del Patrimoni Cultural del Departament de Cultura des del Museu del Ter podrem assessorar en la planificació i desenvolupament de projectes d’equipaments patrimonials bàsics, així com coordinar projectes i accions conjuntes.

La pàgina web: https://www.museudelter.cat/museudesuportterritorial/  , acabada d’estrenar, és un espai de trobada digital dels professionals del sector i dels equips professionals que conformen els diferents equipaments del territori els quals donem suport i una eina on s’explica què és un Museu de Suport Territorial quins són els equipaments que hi poden participar i els serveis que oferim.

La web, que penja d’aquesta, està desenvolupada en els següents apartats: “Què és un MST?”, “Som Museu de Suport Territorial”, “Fem equip”, “Us podem ajudar en…” “Propostes educatives” i finalment “Novetats”. El primer apartat explica en què consisteix el programa de Museu de Suport Territorial i dóna a conèixer la resta de museus de Catalunya que en formen part. El segon apartat explica la vocació territorial que sempre ha tingut el Museu del Ter i la voluntat de treballar amb xarxa amb altres entitats, equipaments o ajuntaments del territori des del seu naixement. A “Fem equip” trobareu els equipaments que potencialment poden participar en el programa, sense perjudici de noves incorporacions. A “Us podem ajudar en” despleguem tot un seguit d’eines per ajudar als diferents equipaments al desenvolupament dels seus projectes. Avui en dia un dels pilars dels museus es la seva tasca pedagògica, desenvolupada a través d’un ampli ventall d’activitats educatives, així doncs a l’apartat “Propostes educatives” es poden veure, agrupades per temàtiques, el que ofereixen els equipaments. Per últim l’apartat “Novetats” recull les darreres notícies relacionades amb el programa.

Clicant aquí podreu veure l’acte de presentació del Museu del Ter al programa de “Museu de suport territorial”