Inici  /  Noticies   /  exposició de graffitis al MUSEU INDUSTRIAL DEL TER

exposició de graffitis al MUSEU INDUSTRIAL DEL TER

Del 13 d’agost al 3 de setembre el Museu Industrial del Ter acollirà una nova exposició temporal. El col·lectiu urbà Urbansoldierz, integrat per joves de Lleida, Barcelona i Manlleu, mostraran alguns dels treballs del seu art de carrer, els graffitis.
El col·lectiu Urbansoldierz, format per més d’una dotzena d’integrants, és un grup d’escriptors i artistes de Lleida, Barcelona i Manlleu que al llarg de més de 12 anys han mostrat les seves creacions per diferents ciutats europees.
La mostra, organitzada per Urbansoldierz amb la col·laboració de l’Ajuntament de Manlleu i el Museu Industrial del Ter, està formada per una selecció de les obres d’aquest col·lectiu, en diferents formats i estils creats per tots els membres del grup.
Paral·lelament a l’exposició el proper diumenge 13 d’agost a les 17h al passeig del Ter, Urbansoldierz farà una demostració de graffitis al carrer.
L’exposició es podrà veure al MIT del 13 d’agost al 3 de setembre de dimarts a divendres de 10 a 13h i de 16 a 19h, dissabtes, diumenges i festius de 10 a 14h. Durant aquests dies de festa Major el Museu ampliarà el seu horari i el dilluns dia 14 obrirà de 10 a 14h i el dimarts 15, farà una jornada de portes obertes de 10 a 14h i de 17 a 21h.