Inici  /  Noticies   /  EXPOSICIÓ DEL 4T TALLER DE MEMORIA HISTÒRICA

EXPOSICIÓ DEL 4T TALLER DE MEMORIA HISTÒRICA

El Museu Industrial del Ter va acollir, del mes de novembre a febrer, el 4rt taller de fotografia històrica Desvetllem la memòria. Sota el lema Obre els calaixos! prop de 70 persones van assistir a les 12 sessions dels dimarts a la tarda, on van aportar fotografies i les van documentar entre tots els assistents.

Com cada any la temàtica de les fotos ha estat molt variada, encara que les imatges relacionades amb la infantesa i els jocs, l’ensenyament, les activitats de lleure i els retrats de grups es van repetint en les diferents edicions del taller.

Aquest any s’han documentat al voltant de 100, la qual cosa demostra l’interès que tenen els manlleuencs per recordar el passat de la nostra ciutat.

L’exposició està formada per una selecció de les fotografies, les més representatives d’aquesta quarta edició, agrupades en nou àmbits diferents: celebracions, escola, esport, família, quotidianitat, retrats, treball, sortides i societat.

La mostra es podrà veure fins a l’1 de novembre de 2009 de dimarts a divendres de 10h a 13h i de 16h a 19h. Dissabtes, diumenges i festius de 10h a 14h. Amb motiu de la festa major de Manlleu el dissabte 15 d’agost el museu organitzarà una jornada de portes obertes de 10h a 14h i de 17h a 20h.