Inici  /  Noticies   /  EXPOSICIÓ: OSONA: 1900-2000 RELATS DE TOT UN SEGLE AL MIT

EXPOSICIÓ: OSONA: 1900-2000 RELATS DE TOT UN SEGLE AL MIT

Aquesta exposició s’emmarca en el projecte “Cent anys de vida osonenca a través de les imatges i el record”, per iniciativa de diverses persones i col·lectius de gent gran. S’ha portat a terme gràcies a un conveni entre Fundació Caixa de Manlleu, Consell Comarcal d’Osona, Ajuntament de Vic, Aula d’Extensió Universitària Gent Gran d’Osona i Universitat de Vic.
El treball consisteix en la recollida de relats, narrats per gent gran que expliquen vivències, records o episodis en temàtiques diverses: oci i lleure, guerra civil i postguerra, jocs, aventures, vida quotidiana, tradicions culturals i religioses, personatges, ambients ciutadans, etc.

L’exposició que es pot veure al Museu Industrial del Ter gràcies a l’Ajuntament de Manlleu, romandrà oberta fins el dia 7 d’abril, de dimarts a divendres de 10 a 13h i de 16 a 19h i dissabtes, diumenges i festius (diumenge de Pasqua tancat), de 10 a 14h.