Inici  /  Noticies   /  GRANS NOMS. GRANS OBRES. 27È CICLE DE CONFERÈNCIES-AUDICIONS SOBRE MÚSICA

GRANS NOMS. GRANS OBRES. 27È CICLE DE CONFERÈNCIES-AUDICIONS SOBRE MÚSICA

Aquest any se celebren el XX aniversari del cicle de concerts de Manlleu. En aquest sentit i en el marc d’aquesta celebració el 27è cicle de conferències-audicions sobre música proposa un seguit de xerrades sobre l’aparició d’obres emblemàtiques de la història de la música.

Al llarg de quatre sessions des del 21 d’abril fins al 12 de maig, conduïdes per en Jordi Domènech i en Miquel Desclot, es repassaran obres com “La novena de Beethoven”, o les “Variacions Goldberg” de J.S.Bach, a part també hi haurà una sessió dedicada al compositor, màxim exponent del classicisme vienès, F.J. Haydn, i una a la música al youtube, que està esdevenint una font inesgotable de vídeos i tonteries musicals.

Programació:
1. La novena de Beethoven
Dimecres 21 d’abril a les 9 del vespre, amb Jordi Domènech

2. F. J. Haydn
Dimecres 28 d’abril a les 9 del vespre, amb Miquel Desclot

3. Tonteries musicals d’internet
Dimarts 4 de maig a les 9 del vespre, amb Jordi Domènech

4. Les variacions Goldberg de J. S. Bach
Dimecres 12 de maig a les 9 del vespre, amb Jordi Domènech

Totes les sessions es faran al Museu Industrial del Ter els dies 21 i 28 d’abril i els dies 4 i 12 de maig. El preu és de 15€ les 4 sessions i de 5€ per una sola. Cal fer les inscripcions abans de cada sessió.

En el marc del cicle de conferències el dissabte 15 i diumenge 16 de maig, a les 11 es farà una visita al museu d’instruments de la Fontana. L’entrada és gratuïta i només cal fer les inscripcions al tel. 93 851 51 76 o bé al correu electrònic [email protected]