Inici  /  Noticies   /  L’ESPAI WEB “CONEIX EL RIU” INCORPORA NOUS CONTINGUTS EDUCATIUS

L’ESPAI WEB “CONEIX EL RIU” INCORPORA NOUS CONTINGUTS EDUCATIUS

El Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis- Museu del Ter mitjançant un ajut del Departament de Territori i Sostenibilitat de la Generalitat de Catalunya per a projectes d’educació i sensibilització ambiental, ha millorat i ampliat l’espai web CONEIX EL RIU, www.museudelter.cat/coneixelriu

Coneix el riu és un recurs educatiu a la xarxa que permet descarregar làmines d’identificació de vegetació i fauna fluvial i ofereix molta informació relativa als ecosistemes fluvials: rius, riberes i zones humides. Permet conèixer i ajudar a identificar la biodiversitat d’aquests ambients aquàtics, la seva importància, la necessitat de conservació i millora. També hi ha informació relativa l’ús dels animals i plantes com a bioindicadors de la qualitat de l’aigua, relativa als efectes del canvi climàtic i també sobre les problemàtiques que els afecten.

S’hi pot trobar informació sobre:

· Vegetació de ribera
· Macroinvertebrats aquàtics
· Peixos
· Amfibis, rèptils i mamífers
· Ocells

També es pot gaudir d’un nou espai sonor on s’identifiquen els sons més característics dels espais fluvials de ribera.