Inici  /  Noticies   /  S’INAUGUREN DOS NOUS PANELLS EXPLICATIUS DE LA FAUNA I LA FLORA DEL RIU TER A MANLLEU

Aquests dos panells, un situat al Passeig del Ter a l’embarcador, al davant del Museu del Ter, i l’altre al viver d’arbres de ribera de l’Arborètum de Manlleu, pretenen donar a conèixer a la població els valors de la flora i la fauna del riu i la necessitat de conservar-los i millorar-los. Es van presentar en el marc de la Setmana Ambiental.

Al primer panell, al passeig del Ter, també es posa en valor el meandre de la Devesa, la seva evolució en el temps i la necessitat de millorar i conservar aquest espai de ribera. I s’hi explica quina fauna (ocells, mamífers…) s’hi pot veure.
Al panell del viver d’arbres de l’Arborètum s’hi mostren les espècies de vegetació de ribera que hi ha plantades i les seves funcions ecològiques.

Aquests panells s’han instal·lat en el marc del projecte “Riberes del Ter”, que impulsa acords de custòdia i actuacions de restauració i millora de les ribes del riu Ter als municipis de Sant Vicenç de Torelló, Torelló, les Masies de Voltregà, Manlleu i Vic (www.museudelter.cat/riberesdelter).