Inici  /  Noticies   /  MANLLEU ‘FARÀ DISSABTE’ AL MEANDRE DEL GELABERT

MANLLEU ‘FARÀ DISSABTE’ AL MEANDRE DEL GELABERT

“Fem dissabte!” al meandre del Gelabert és una activitat organitzada a Osona pel Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis – Museu Industrial del Ter i l’Ajuntament de Manlleu, que el mateix dia l’Associació Hàbitats – Projecte Rius impulsa i coordina a diferents trams de riu de Catalunya (aquest any un total de 28).
Aquest acte, que s’organitza en el marc de la Setmana Ambiental de Manlleu, té un marcat caràcter de conscienciació ambiental. És participatiu però alhora reivindicatiu i pretén mostrar la necessitat de conservar el bon estat ecològic dels rius i la responsabilitat de la ciutadania i les administracions per a mantenir i preservar els rius i rieres.
Aquesta activitat de neteja també forma part de les accions de custòdia de les vores del riu Ter que impulsa el Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis – Museu Industrial del Ter.
Per a l’activitat “Fem dissabte!” s’ha contactat amb els grups de voluntaris del Projecte Rius a Osona així com d’altres entitats de voluntariat, com són grups d’esplai de Manlleu i Torelló.

Dia: Dissabte 28 de març
Hora: 10 del matí
Lloc: Riba del riu Ter, al meandre del Gelabert, seguint el camí d’accés a la depuradora d’aigües residuals de Manlleu (vegeu el mapa de localització de l’activitat al document adjunt i a www.projecterius.org)

Informació:
al telèfon 93 851 51 76 i a [email protected], Centre d?Estudis dels Rius Mediterranis ? Museu Industrial del Ter.
a la pàgina www.projecterius.org/femdissabte/