Inici  /  Novetats   /  #MuseusACasa #MésQueUnEdifici El Museu del Ter a les xarxes

#MuseusACasa #MésQueUnEdifici El Museu del Ter a les xarxes

Aquests dies els museus, com tants altres equipaments, institucions i empreses hem hagut de tancar les portes de les nostres seus pensant en el bé comú d’un confinament necessari per aturar la pandèmia del coronavirus. És un moment per reflexionar sobre la funció dels museus que en alguns imaginaris no són més que un edifici que acull a les seves sales obres d’art o com a molt, artefactes històrics. Però aquests dies de tancament els museus no han desaparegut. Continuen compartint coneixements i divulgant el nostre patrimoni material i immaterial demostrant que els museus són més que un edifici. Amb una presència ja important a les xarxes, els museus aquests dies, fan un esforç per mantenir la seva activitat en l’entorn digital.
És també el cas del Museu del Ter. Amb el tancament físic hem orientat els esforços a l’entorn digital, millorant i actualitzant les nostres plataformes de relació amb la ciutadania, pensant nous projectes i compartint continguts que esperem que siguin del vostre interès. Aquests dies ens trobareu a Twiter, Facebook, Youtube i Instagram, així com a les nostres webs: Museu del Ter i Coneix el riu.
Tot i això, tenim moltes ganes de retrobar-vos a totes i tots presencialment, especialment als nois i noies dels centre educatius, però mentrestant intentarem substituir aquest contacte físic tant com puguem a les xarxes socials. Us hi esperem!
Cuideu-vos molt i ens veiem aviat!
L’equip del Museu del Ter