Inici  /  Noticies   /  NEIX EL BITLLET COMBINAT MITMANLLEU (TREN + ENTRADA AL MUSEU INDUSTRIAL DEL TER)

Ja es pot trobar a la venda en totes les estacions de Rodalies Barcelona el nou bitllet combinat MIT MANLLEU (Tren + Museu Industrial del Ter de Manlleu), fruit de l’acord al que han arribat la Direcció de Rodalies Metropolitanes de Barcelona de Renfe i el Museu Industrial del Ter).
El producte té una orientació clarament pedagògica que pretén mostrar a través d’un recorregut guiat al llarg del Canal Industrial del Ter de Manlleu i la visita al propi museu, qüestions fonamentals com la manera d’aprofitar els recursos naturals, i el tren, han dirigit sempre l’activitat, el paisatge i el propi caràcter d’una comarca i de les persones que en ella hi viuen.
Aquest conveni també resultarà d’interès per a qualsevol persona que, de forma individual o col·lectiva, acostumi a aprofitar el seu temps lliure en el coneixement de la història i la cultura del seu entorn.
En aquest sentit, l’acord s’emmarca en el compromís de Renfe amb la cultura i la sostenibilitat dins de la seva estratègia “Un tren de Valors”.

La signatura d’aquest conveni neix amb la voluntat d’apropar aquest mitjà de transport sostenible a les escoles, i a d’altres col·lectius, sobretot en aquests temps de crisis. A partir d’aquest bitllet combinat les escoles poden aconseguir importants descomptes que permeten el trasllat fins a Manlleu i la realització d’activitats educatives o bé de l’entrada al museu per als altres col·lectius.

Serveis inclosos en el bitllet combinat MIT MANLLEU
· Desplaçament d’anada i tornada des de qualsevol estació del Nucli de Barcelona fins a l’estació de Manlleu.
· Visita al Museu Industrial del Ter de Manlleu.
· A la modalitat de grups escolars, els alumnes podran realitzar qualsevol dels tallers pedagògics de l’oferta educativa del MIT. Fruit d’aquest conveni el MIT ha creat un nou taller “El Ter a Manlleu: un riu de fàbriques” destinat als alumnes de secundària. El taller, transcórrer per tota la façana fluvial de Manlleu i té com a objectiu donar a conèixer el canal industrial del Ter des de la seva entrada, a l’alçada de l’estació del Tren, fins al seu final, al MIT. Al llarg del recorregut els alumnes veuran els diferents ginys hidràulics que composen aquesta obra d’enginyeria de mitjan segle XIX, peça clau del procés d’industrialització a Manlleu.
Modalitats, preus, i operativa del productes.

Amb cada document sol·licitat, el sistema de venda VISIR, emetrà tres documents:
· Un bitllet d’Anada i Tornada (Vàlid per viatjar)
· Un tiquet (NO VÀLID PER VIATJAR) que caldrà entregar al museu.
· Un passi de torniquet (NO VÀLID PER VIATJAR) por cada viatger.