Inici  /  Noticies   /  NOU SERVEI DE BICICLETA ELÈCTRICA AL MUSEU DEL TER

NOU SERVEI DE BICICLETA ELÈCTRICA AL MUSEU DEL TER

L’empresa manlleuenca La Bicicleta Elèctrica conjuntament amb el Museu del Ter ofereixen la possibilitat de llogar bicicletes elèctriques per conèixer Manlleu i els seus voltants. Aquest servei es posarà en marxa aquest dissabte 13 d’abril i estarà en funcionament tots els caps de setmana fins al 30 de juny. A partir de l’1 de juliol i coincidint amb l’horari d’obertura estival del museu, el servei funcionarà diàriament.

El servei consisteix en la possibilitat de llogar la bicicleta segons un horari pactat entre l’empresa i el llogater per fer tot un seguit de rutes proposades a la seva web (www.labicicletaelectrica.cat) i des de l’Oficina de Turisme de Manlleu, situada al mateix Museu del Ter. Per altra banda, el visitant que ho desitgi, tindrà la possibilitat de triar el pack que inclou la visita al museu i una hora de bicicleta elèctrica per 7€ per persona.

La Bicicleta Elèctrica és un projecte d’una empresa manlleuenca que permet conèixer la natura, els paratges, el patrimoni i la cultura d’Osona i el Ripollès d’una manera divertida, tranquil·la i relaxant. Ofereix diferents modalitats de lloguer de bicicletes elèctriques que permeten gaudir del territori sense esforç amb total flexibilitat d’horaris. La potència del motor elèctric dóna la possibilitat de fer rutes lliures i especialitzades.

La bicicleta elèctrica disposa d’una flota de BTT elèctriques, de passeig i de mini bicicletes pels més petits, però sobretot la bicicleta elèctrica és una nova experiència respectuosa amb el medi ambient que permet descobrir l’entorn còmodament.

Per un millor funcionament del servei es aconsellable fer una reserva prèvia a:
Museu del Ter 93 851 51 76, [email protected] o bé a la Bicicleta Elèctrica 699637046 [email protected]