Inici  /  Noticies   /  OFERTA EDUCATIVA PER AL CURS 2005-2006

OFERTA EDUCATIVA PER AL CURS 2005-2006

Enguany el Museu Industrial del Ter consolida i amplia l’oferta educativa del passat curs. Una oferta que permet viure el riu Ter en totes les seves dimensions: com a motor energètic d’un dels processos d’industrialització més significatius i originals de Catalunya i com a ecosistema viu.
Cultura i natura són els eixos principals d’una oferta educativa adreçada a tots els nivells educatius. Per desenvolupar aquestes activitats el MIT dipsosa de dues aules taller, d’un laboratori d’experimentació i dels espais de dues exposicions permanents: “La fàbrica de riu” i “Els rius mediterranis”. L’oferta es complementa amb sortides a espais naturals i al ric patrimoni industrial de la zona.
El proper 22 de setembre a les 18h, el Museu Industrial del Ter farà la presentació de l’oferta educativa per al curs 2005-2006, el Ter:cultura i natura. Per aquells interessats, es prega que confirmeu l’assistència abans del dia 21 al telèfon 93 851 51 76 o al correu electrònic [email protected].