Inici  /  Noticies   /  PEP GUARDIOLA I RAMON BESA SERAN AQUEST DIJOUS AL MUSEU INDUSTRIAL DEL TER EN UN DELS ACTES DE LA CELEBRACIÓ DEL 75È ANIVERSARI DEL AEC MANLLEU

Al llarg d’aquests darrers mesos una comissió formada per diversos socis s’ha encarregat d’organitzar un seguit d’actes commemoratius. El programa d’actes que s’ha dissenyat és molt divers i inclou des de l’edició d’un llibre fins a un partit de veterans, una combinació que serveix d’exemple del que ha estat i és l’AEC: una entitat esportiva compromesa des dels seus inicis amb la cultura i amb Manlleu.

El 75è aniversari és un bon moment per refermar aquest compromís. Els actes tenen l’objectiu de convertir-se en un punt de trobada de tots aquells que durant dècades han contribuït a fer créixer l’entitat ja sigui des del camp, des dels despatxos o des de la graderia.

El Museu Industrial del Ter amb la seva vocació de dinamitzador de la vida cultural de Manlleu i de la comarca acull aquest proper dijous dia 26 d’abril a les 8 del vespre, un dels diferents actes que l’entitat esportiva ha organitzat: la xerrada debat amb l’exjugador del Barça Josep Guardiola i el periodista Ramon Besa. “Parlem de futbol? Futbol de base i futbol professional”.

Altres actes que l’entitat té prevista són aquests:

Dia 11 de maig. A les 9 del vespre, a l’Auditorium de Caixa de Manlleu, estrena del reportatge audiovisual “AEC Manlleu, 75 anys de passió pel futbol”. El reportatge és un viatge per la història del Manlleu a través del testimoni d’una seixantena de persones que en algun moment de les seves vides han estat vinculades a l’entitat. La presentació anirà a càrrec del director general d’El 9 Nou i El 9 TV, Jordi Molet.

Dia 2 de juny. A les 7 del vespre, partit de futbol entre els veterans de l’AEC Manlleu i del Vic. Exjugadors de Manlleu i Vic es tornaran a calçar les botes i es tornaran a posar pantalons curts per reviure els apassionants derbis de la dècada dels vuitanta.