Inici  /  Novetats   /  Reobrim el Museu del Ter

Reobrim el Museu del Ter

El dimarts 26 de maig torna a obrir les seves portes el Museu del Ter amb motiu de la fase 1 de la desescalada del confinament per la pandèmia de la Covid-19. La seu de can Sanglas ha estat tancada al públic des del 13 de març tot i que el museu no ha aturat durant aquests dos mesos i mig les seves activitats a les xarxes.

En aquesta fase el museu només pot obrir les portes al visitant individual, familiar o en petits grups de convivència que realitzin la visita pel seu compte i amb un aforament màxim de 28 persones simultàniament. Es mantenen actives les limitacions a les visites en grups organitzats, grups educatius i a les activitats culturals.

L’horari d’obertura del museu serà l’habitual, de dimarts a diumenge de 10h a 14h a l’espera dels horaris d’estiu a partir del mes de juliol, que s’implementaran en funció de la situació de la desescalada. A partir d’aquest dimarts també es podrà visitar l’exposició temporal “Manlleu, ciutat de teatre”. La mostra, que havia d’acabar el 3 de maig, s’ha prorrogat fins al 31 d’agost.

Per aquesta reobertura hem pres les mesures necessàries per assegurar que la visita al museu es pugui fer amb la màxima seguretat: limitació de l’aforament a un terç, disponibilitat de gel hidroalcohòlic a totes les plantes, utilització de mascaretes, reforç de la neteja, senyalització dels espais i informació de les normes de seguretat, circulació segura que evita el contacte amb qualsevol superfície, protocols d’actuació per la seguretat del personal, etc.
Des del museu restem atents a les novetats i canvis en la normatives en les següents fases de la desescalada per poder continuar ampliant els nostres serveis o adequar-los a la nova situació.
Per qualsevol dubte que tingueu no dubteu en posar-vos en contacte amb nosaltres. Treballem per fer del Museu del Ter un espai segur i saludable.

Així és com podreu visitar el Museu del Ter

• Horari d’obertura: de dimarts a diumenge de 10 a 14h
  • Aforament limitat a un terç de la capacitat del museu (28 persones) i 9 persones a la sala d’exposicions temporals.
  • Obligatori l’ús de mascareta.
  • Només és permet la visita individual, familiar o en petits grups de convivència.
  • S’haura de respectar la distància física de seguretat de 2 metres.
  • De moment només poden visitar el museu les persones de la Regió Sanitària Catalunya Central.
  • Es recomana el pagament amb targeta de crèdit.