Inici  /  Noticies   /  SANT VICENÇ DE TORELLÓ DESVETLLA LA SEVA MEMÒRIA A TRAVÉS D’UNA EXPOSICIÓ FOTOGRÀFICA

Divendres 22 de gener a les set de la tarda, l’alcalde de Sant Vicenç de Torelló, Joan Sadurní Camps, inaugurarà, a la sala d’exposicions de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Torelló: la mostra 1er Taller de fotografia històrica. Desvetllem la memòria de Sant Vicenç.

L’any 2009 l’Ajuntament de Sant Vicenç de Torelló i el Museu Industrial del Ter van realitzar el primer taller de fotografia històrica Desvetllem la memòria de Sant Vicenç. Des del passat setembre fins al desembre, més d’una vuitantena de persones van assistir a les 12 sessions dels dimecres a la tarda que s’han celebrat als nuclis de Sant Vicenç, Vila-seca i Borgonyà, aportant fotografies i documentant-les entre tots els assistents.

S’han documentat unes 200 fotografies, xifra que demostra l’interès que els veïns de Sant Vicenç tenen per recordar el passat del municipi. D’aquestes fotografies se n’han seleccionat un centenar per aquesta exposició agrupades en dotze àmbits diferents: celebracions, ensenyament, esport, família, amics, indrets, oci, panoràmiques, personatges, quotidianitat, retrats i treball.

La mostra es podrà veure aquest cap de setmana dies 23 i 24 de gener de 10h a 21h a la sala d’exposicions de l’Ajuntament de Sant Vicenç de Torelló (Plaça de l’Ajuntament, 6). Posteriorment la mostra es podrà veure durant les festes majors de Vila-seca i a Borgonyà.