Inici  /  Noticies   /  SEGONA EXPOSICIÓ DESVETLLEM LA MEMÒRIA. 2N TALLER DE FOTOGRAFIA HISTÒRICA:

SEGONA EXPOSICIÓ DESVETLLEM LA MEMÒRIA. 2N TALLER DE FOTOGRAFIA HISTÒRICA:

Durant quatre mesos, d’octubre de 2006 a gener de 2007, un bon nombre de persones es varen reunir, els dimarts a la tarda al Museu Industrial del Ter, per documentar unes 200 fotografies de diferents temàtiques: records d’infantesa, educació, “la mili”, músics, retrats, oficis, etc…

Les fotografies que es podran veure en aquesta exposició són una tria de les més representatives i volen mostrar com eren abans els centres educatius de Manlleu, el carrer com a centre de l’activitat veïnal i d’oci, els oficis característics, les orquestres que amenitzaven els balls, la vitalitat i la tradició del teatre, indrets característics de la ciutat de Manlleu – alguns ja desapareguts – etc.

La mostra, que ha comptat amb el suport de Caixa Terrassa i del Departament de Cultura de la Generalitat de Catalunya a través del Centre de Promoció de la Cultura Popular i Tradicional Catalana, estarà oberta fins el 30 de setembre de dimarts a divendres de 10 a 13h i de 16 a 19h i els dissabtes, diumenges i festius de 10 a 14h.