Inici  /  Noticies   /  L’ESPERIT DEL TER: VISITES TEATRALITZADES AL MUSEU INDUSTRIAL DEL TER

L’ESPERIT DEL TER: VISITES TEATRALITZADES AL MUSEU INDUSTRIAL DEL TER

L’esperit del Ter és el nom de les visites teatralitzades que la companyia Corcia Teatre farà a la col·lecció permanent de la Fàbrica de riu del Museu Industrial del Ter. Un actor acompanyarà als visitants en el recorregut que els portarà a conèixer el ric patrimoni industrial de Manlleu i de tota la comarca d’Osona.
” En aquest racó del Ter, en algunes ocasions, quan tot sembla tranquil sorgeix de qui sap on un personatge misteriós. Diuen que quan volta per aquí torna a funcionar la turbina, se sent la remor de les dones a la contínua, es torna a sentir l’olor de la barreja de ferro i cotó.

És l’esperit de la fàbrica, l’esperit d’un poble…és l’esperit del Ter.

Les visites es faran els diumenges durant els mesos de juliol i agost a les 11:30h i a les 13:00h i tindran un preu de 3€ per persona.