Inici  /  Noticies   /  TALLER DE FELTRE (NIVELL AVANÇAT)

TALLER DE FELTRE (NIVELL AVANÇAT)

El feltre és un material que té com a característica principal el fet que, per fabricar-lo, no es teixeix, sinó que s’obté barrejant fibres de llana o pèl de diversos animals, gràcies a la propietat que tenen d’adherir-se entre elles. Pot tenir moltes utilitats, però normalment el trobem amb barrets, estores, sabatilles i bosses, depèn de la imaginació de cadascú.

Dissabte 30 de novembre de 10 a 14h Entrellana i el Museu del Ter us proposen la creacio d’unes sabatilles en feltre. El taller està dirigit a tothom que ja tingui coneixements previs sobre el feltre i la creació d’objectes amb aquest material. Són necessaris coneixements previs dels processos, ja que al llarg de la sessió es treballarà una peça dificultosa

Contingut del taller:

Durant la sessió treballarem amb materials naturals com la llana Xisqueta, una raça d’ovelles autòctones catalanes, extremadament sòbria que sobreviu en ambients de gran duresa com el pirinenc. Tots els participants podran emportar-se la peça que al llarg de la sessió hagin treballat.

El preu del taller és de 30€ podeu fer les vostres inscripcions al Museu del Ter: telèfon 938515176 o bé [email protected]