Inici  /  Noticies   /  CONFERÈNCIA: “EL SEMINARI D’ARQUEOLOGIA PREHISTÒRICA DEL PRÒXIM ORIENT (SAPPO/UAB): VINT-I-CINC ANYS DE RECERCA ARQUEOLÒGICA AL PRÒXIM ORIENT”

Des de finals de anys vuitanta el grup de recerca del Seminari d’Arqueologia del Pròxim Orient (SAPPO/UAB), coordinat per Miquel Molist, ha estat desenvolupant la seva tasca de recerca en jaciments del Pròxim Orient. Fins al 15 de desembre el Museu del Ter acull l’exposició fotogràfica “Els enigmes sota la pols” on retrata tota la feina feta a la zona. En el marc d’aquesta exposició s’ha organitzat un cicle de conferències per acostar-nos a l’extraordinari patrimoni cultural d’aquells països i comprendre alguna de les coses que estan passant. Aquest cicle de xerrades de tres conferències arriba a la seva recta final amb la darrera conferència a càrrec dels doctors W. Cruells i A. Gómez parlarà sobre: “El Seminari d’Arqueològia Prehistòrica del Pròxim Orient (SAPPO/UAB): vint-i-cinc anys de recerca arqueològica al Pròxim Orient.

Dijous 21 de novembre: Dr. W. Cruells i Dr. A. Gómez

La conferència, gratuïta, és al Museu del Ter a les vuit del vespre.