Inici  /  Noticies   /  TORELLÓ ‘FARÀ DISSABTE’; A LA BARDISSA (DESEMBOCADURA DEL RIU GES AL TER)

TORELLÓ ‘FARÀ DISSABTE’; A LA BARDISSA (DESEMBOCADURA DEL RIU GES AL TER)

“Fem dissabte” a La Bardissa és una activitat coordinada pel Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis – Museu Industrial del Ter i l’Ajuntament de Torelló, d’acord amb l’Associació Hàbitats – Projecte Rius, que el mateix dia promou neteges col·lectives de diferents trams de riu a diversos municipis (14) de Catalunya, dins el marc dels actes de celebració del seu desè aniversari.

L’acte té un marcat caràcter de conscienciació ambiental. És participatiu però alhora reivindicatiu i pretén mostrar la necessitat de mantenir i preservar els rius i rieres.

Al mateix temps, l?activitat de neteja està emmarcada en una proposta de custòdia de la Bardissa, o sigui, de conservació i restauració d’aquest espai riberenc, pel seu valor ecològic i paisatgístic, de comú acord entre l’Ajuntament de Torelló, els propietaris i el Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis – Museu Industrial del Ter.

Per a l’activitat “Fem dissabte” s’ha contactat amb tots els grups de voluntaris del Projecte Rius de la Vall del Ges així com d’altres entitats de voluntariat com l’Agrupament Escolta Compte Jofre i Verge de Rocaprevera de Torelló, vinculades a la proposta de restauració de La Bardissa.

Per a més informació:

-Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis – Museu Industrial del Ter (Núria Sellarès) 93 851 51 76 [email protected] ; www.museudelter.cat
-Servei de Medi Ambient del Consorci de la Vall del Ges, Orís i Bisaura (Roger Arquimbau): 93 850 53 13 [email protected]
-Associació Hàbitats – Projecte Rius: 93 421 32 16 (Roger Gili) [email protected] ; www.projecterius.org