Inici  /  Noticies   /  DE TALLER A EXPOSICIÓ: DESVETLLEM LA MEMÒRIA DE RODA

DE TALLER A EXPOSICIÓ: DESVETLLEM LA MEMÒRIA DE RODA

L’exposició fotogràfica “Desvetllem la memòria històrica de Roda”, és el resultat del treball de recerca, i recuperació fotogràfica del taller de fotografia històrica que va organitzar l’Ajuntament de Roda amb la coordinació del Museu Industrial del Ter de Manlleu, iniciat el 22 de novembre i finalitzat el 21 de febrer.
Durant aquest temps un bon nombre de persones grans de Roda han portat una considerable quantitat de fotografies de les quals s’han documentat més de 300.
Les imatges exposades són una tria de les més representatives i volen mostrar com era Roda fa un grapat d’anys, que feien els rodencs en el seu temps d’oci, on treballaven, els esports que practicaven …
La documentació de les imatges, la seva tria i el muntatge de l’exposició s’ha fet conjuntament entre els monitors de l’ajuntament de Roda, els del Museu Industrial del Ter de Manlleu i els assistents al taller.
La mostra, a l’Aula de Cultura de Caixa Manlleu, estarà oberta els tres primers cap de setmana de juny de 11 del matí a 1 del migdia i de 5 a 8 de la tarda.