Inici  /  Noticies   /  ÚLTIMES DUES SETMANES DE LES VISITES TEATRALITZADES DE L’ESPERIT DEL TER AL MUSEU

A partir del diumenge 6 de juliol a les 11.30h, el Museu del Ter de Manlleu conjuntament amb la Companyia osonenca CorCia Teatre reprenen les visites teatralitzades: l’Esperit del Ter.

Sota el nom d’en Quim o l’Assumpta s’amaguen els personatges que donen vida a l’Esperit del Ter. A través d’aquestes visites teatralitzades el visitant podrà veure tots els diumenges a les 11.30h, des d’ara i fins al 31 d’agost, com era el treball a una fàbrica de filatura i altres aspectes socials de l’època al llarg de l’exposició La Fàbrica de Riu del museu. Aquests misteriosos personatges nascuts en plena industrialització manlleuenca, també posaran en funcionament, gràcies a la força de l’aigua, la Turbina Fontaine i podran veure en marxa els embarrats i algunes màquines del procés de la filatura.

El personatge de l’Assumpta posarà en valor l’important treball de la dona en el desenvolupament de la industria tèxtil a la nostra comarca. Des de l’embranzida industrial de mitjan s.XIX la dona ha desenvolupat un paper molt important en el món tèxtil. Progressivament el seu treball va anar guanyant terreny i es va convertir en la mà d’obra majoritària del sector.

El preu de l’entrada al museu i la visita teatralitzada és de 5€ per persona. Conjuntament amb l’embarcador del Ter, davant del museu, s’ha creat un pack de Visita teatralitzada + vermut per un preu de 5,5€