Inici  /  Noticies   /  21È CICLE DE CONFERÈNCIES – AUDICIONS SOBRE MÚSICA.

21È CICLE DE CONFERÈNCIES – AUDICIONS SOBRE MÚSICA.

Des del 15 d’abril i al llarg de 5 dimarts fins al 13 de maig s’està portant a terme el 21è cicle de conferències – audicions sobre música totes elles a les 21h al Museu Industrial del Ter i sota el títol Veus diverses.
Aquest nou cicle pretén veure la veu humana en diferents contextos musicals com ara l’òpera, la Sarsuela i el Musical entre d’altres. Cavalli: La Didone va ser la primera conferència a càrrec de Jordi Domènech qui va explicar, aquesta, gairebé, desconeguda òpera sobre el mite de Dido i Enees.
El cantant i compositor manlleuenc també va ser l’encarregat de conduir la segona sessió d’aquest cicle el 22 d’abril: Strauss: Els quatre darrers Lieder on es varen escoltar els darrers quatre meravellosos Lieder per a soprano i orquestra del cant del cigne de Richard Strauss, tot comparant-ne la interpretació, en les veus d’Elisabeth Schwarzkopf, Jessye Norman i altres.
La tercera sessió va anar a càrrec de Roberto Benito, músic dedicat a la crítica musical en diversos mitjans escrits, qui sota el títol: “Me llaman la primorosa”: La sarsuela, va fer una introducció a un gènere d’escenes divertides, castisses i emocionants.
La quarta sessió d’aquest es farà dimarts 6 de maig i Antoni Font, actor, cantant, director i il·luminador es parlarà de l’origen dels més coneguts musicals anglesos i americans amb una sessió titulada:Què és el teatre musical?.
La darrera sessió d’aquest 21è cicle interessarà a mestres i professors de música ja que l mezzosoprano i foniatra Cori Casanova ens parlarà d’El canvi de veu en el nen que canta.
El preu de tot el curs és de 15€ i el d’una sola sessió 5€. Pels alumnes de l’escola de música de Manlleu és gratuït.