Inici  /  Noticies   /  3R TALLER DE FOTOGRAFIA HISTÒRICA DESVETLLEM LA MEMÒRIA AL MUSEU INDUSTRIAL DEL TER

Aquest dimarts dia 8 de gener a les 16h, al Museu Industrial del Ter, començarà una nova edició del TALLER DE FOTOGRAFIA HISTÒRICA DESVETLLEM LA MEMÒRIA, per recuperar les fotografies que encara resten dins els calaixos de les cases dels manlleuencs.

Al llarg de les dues últimes edicions han estat documentades prop de 400 fotografies pels més de 170 participants que van venir a alguna de les 24 sessions. Gràcies a aquestes imatges s’han produït dues exposicions on s’han pogut veure una selecció final de més de 200 fotografies. Les mostres, després de veure’s al Museu Industrial del Ter, també es van exposar al casal cívic Frederica Montseny amb una bona acollida per part del públic. La dinàmica del taller és la mateixa que la de les darreres edicions: els participants, amb l’ajut de monitors del MIT, documenten les imatges que han portat al taller. Després es fa una còpia digital que queda a l’arxiu del MIT i així els assistents s’emporten de nou les imatges a casa.

Les sessions del Taller de fotografia històrica “Desvetllem la memòria”, es faran tots els dimarts a partir del 8 de gener i fins el 25 de març, de 4 a 6 de la tarda, amb la intenció de tornar a reunir al Museu Industrial del Ter a totes aquelles persones que guarden fotografies a casa i així continuar la tasca començada fa un parell d’anys i poder tenir un millor coneixement de la història contemporània de Manlleu.