Inici  /  Noticies   /  EL CONTE L’ANGUILA I EL SEU ESPECTACULAR VIATGE TRANSOCEÀNIC UNA HISTÒRIA PER CONÈIXER LA VIDA AQUÀTICA I LES SEVES PROBLEMÀTIQUES

L’anguila i el seu espectacular viatge transoceànic té la intenció de donar a conèixer a fons la vida aquàtica i les seves problemàtiques, prenent com a fil conductor el cicle de vida de l’anguila. Aquesta iniciativa va sorgir del fil argumental del taller per a alumnes d’educació infantil i primària “Sibil·la, l’anguila”, que des de fa uns anys es porta a terme al Museu Industrial del Ter de Manlleu. Tot i estar adreçat a un públic infantil, el conte pretén ser un element de sensibilització ambiental adreçat tant a petits i grans.

La idea original, la coordinació, els continguts i els textos són de Marc Ordeix i Èlia Bretxa (Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis – Museu Industrial del Ter). Les il·lustracions, del dibuixant naturalista Toni Llobet. El disseny i la maquetació, de Roger Romeu.

Aquesta publicació ha estat produïda pel Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis – Museu Industrial del Ter per encàrrec del Departament de Medi Ambient i Habitatge de la Generalitat de Catalunya, i forma part de la seva col·lecció de contes de natura. S’ha elaborat amb el suport de l’Obra social Caixa d’Estalvis i Pensions de Barcelona “la Caixa”.