Inici  /  Noticies   /  AQUESTES SÓN LES IMATGES GUANYADORES A LA JORNADA DE PORTES OBERTES DE LA COLÒNIA DE BORGONYÀ

El passat 26 de maig la colònia de Borgonyà a Sant Vicenç de Torelló va acollir una Jornada de Portes Obertes per celebrar la declaració de la colònia com a Bé Cultural d’Interès Nacional. En el transcurs de la jornada es va convidar als visitants a penjar les seves fotografies de la colònia i de tots els espais oberts per a l’ocasio, a l’aplicació per a dispositius mòbils Instagram amb l’etiqueta #BorgonyaBCIN. Es van rebre un total de 90 fotografies.

La imatge premiada de l’usuari @madelsergi rebrà una jornada sencera per fer en bicicleta elèctrica per a dues persones, obsequi del Museu del Ter amb la col·laboració de l’empresa manlleuenca La Bicicleta Elèctrica i la finalista, a càrrec de @albertbs2 un pernil, cedit per l’Ajuntament de Sant Vicenç de Torelló.

Des del Museu del Ter i l’Ajuntament de Sant Vicenç de Torelló volem agraïr a tots els “instagramers” la vostra participació a la jornada.