Inici  /  Noticies   /  ESPAI TERRA, CATALUNYA COM TU L’HAS VIST. EXPOSICIÓ FOTOGRÀFICA DE LES IMATGES DEL PROGRAMA ESPAI TERRA DE TV3

El Museu de Ciències Naturals de Barcelona i TV3 presenten al Museu del Ter Espai Terra: Catalunya com tu l’has vist, una exposició que commemora les tres temporades d’aquest programa televisiu amb la mostra de les millors fotografies enviades pels telespectadors. L’exposició, coproduïda pel Museu de Ciències Naturals de Barcelona i TV3 i patrocinada per Abertis, exhibeix les 120 millors imatges seleccionades entre les 75.000 que els telespectadors han enviat setmana rere setmana al llarg de les tres temporades del programa. Són imatges gràcies a les quals ha estat possible descobrir racons allunyats, paisatges insòlits i mostrar l’actualitat meteorològica o moments excepcionals de la flora i la fauna i tot allò relacionat amb la geografia catalana. Aquesta mostra vol ser un reconeixement a totes les persones que amb les seves càmeres i la seva complicitat han contribuït a l’èxit d’ aquest espai televisiu.

Comissariada per Tomàs Molina i dissenyada pel Museu de Ciències Naturals de Barcelona , Espai Terra: Catalunya com tu l’has vist es podrà veure al Museu del Ter des del 4 de juliol fins a l’1 de setembre del 2013. Aquestes espectaculars fotografies són una bona excusa per acostar-se al Museu del Ter i gaudir també de totes les propostes culturals que s’hi poden trobar.

Dijous 4 de juliol a les 8 de la tarda el meteoròleg de TV3 Tomàs Molina inaugurarà l’exposició temporal amb una visita guiada. Una mostra amb les 120 millors imatges seleccionades entre les 75.000 que els telespectadors han enviat al llart de les tres temporades del programa.

La mostra és gratuïta i la podreu veure de dimarts a divendres d’11 a 2 i de 5 a 8.
Dissabtes, diumenges i festius de 10 a 14