Inici  /  Noticies   /  UN MUSEU I MOLT MÉS. LES NOSTRES PROPOSTES PERQUÈ GAUDIU DE L’ESTIU

UN MUSEU I MOLT MÉS. LES NOSTRES PROPOSTES PERQUÈ GAUDIU DE L’ESTIU

A banda de conèixer el museu i gaudir de les nostres exposicions permanents i temporals i especialment de l’espectacle en viu de la força de l’aigua, al museu podreu trobar moltes altres activitats per fer en família i de descoberta del nostre patrimoni.

L’estiu fa que el museu es converteixi en un escenari de teatre. Cada diumenge a les 11:30 visites teatralitzades al museu acompanyats del Quimet o l’Assumpta, que us faran viure l’ambient de les fàbriques a finals del segle XIX. I els divendres i dissabtes a la nit a partir del 12 de juliol us oferim l’espectacle El meu barri, una producció que estrenem enguany sobre el Manlleu dels anys seixanta i setanta.

Per fer la visita amb nens us recomanem els nostres jocs de pistes. El Tresor de la Quimeta i L’enigma del Ter, dues maneres divertides de conèixer el nostre museu i el seu entorn si aneu acompanyats dels vostres fills.

Cada diumenge us acompanyem a la vora del riu per conèixer el seu entorn natural i la seva conservació: els ocells, els peixos, l’estudi de l’estat ecològic. Activitats de natura ideal per fer en família.

Si voleu conèixer les colònies industrials que van protagonitzar la industrialització d’aquestes terres a la vora del Ter us recomanem les visites a la Colònia Rusiñol, cada primer diumenge de mes, i la colònia de Borgonyà recentment declarada Bé Cultural d’Interès Nacional, el tercer diumenge de mes. I si sou un grup de més de 15 persones farem la visita quan ens la demaneu.

I si voleu passejar a la vora del Ter o conèixer el nostre entorn, el millor és la bicicleta. Al museu disposem d’una petita flota en lloguer a la vostra disposició. I si us agrada la bicicleta elèctrica només ens heu d’avisar i podreu gaudir d’un pack de visita al museu i passeig en bicicleta elèctrica per la vora del Ter. Si voleu que el manlleuenc Lluís Soler, un dels actors més coneguts del panorama català, us expliqui alguns dels punts més emblemàtics de la ciutat de Manlleu, passeu per l’oficina de turisme situada al museu i recolliu gratuïtament l’audioguia. Una manera amena i diferent de conèixer la nostra ciutat.

Si ens seguiu a facebook i a twitter podreu estar al dia puntualment de les nostres activitats.