Inici  /  Noticies   /  CAN PUGET ACULL L’ESPECTACLE “SUBTERRÀNIES, SOBREVIURE ENTRE BOMBES”

CAN PUGET ACULL L’ESPECTACLE “SUBTERRÀNIES, SOBREVIURE ENTRE BOMBES”

Subterrànies, sobreviure entre bombes” neix com a una de les propostes del Festival Novembre Vaca’11 i s’estrenà al MUHBA-Refugi 307 al barri del Poblesec a Barcelona.

A través de la teatralització es convida a l’espectador a reviure les històries de la nostra història, en una Catalunya en guerra, en un temps de penúria. Fa servir com a fil conductor el descobriment de les etapes de la vida d’una dona… veus femenines, actrius itinerants, una nena, una jove, una mare… barrejant així ficció i realitat i permeten una visió completa de la vida quotidiana en temps de guerra i les diferents vivències de les dones a la guerra.

“Veniu a descobrir, en les veus de cinc dones, el dia a dia d’una població que lluita soterrada. Memòria viva d’una generació emblema de resistència i superació davant la barbàrie… mares, àvies, filles, … dones en definitiva, ordint a cop de pala l’esperança.”

La proposta vol parlar de la part més vital de l’experiència, de les sensacions que evocava estar en un refugi antiaeri durant els bombardeigs que va patir Catalunya durant la guerra civil espanyola, però allunyant-se del drama que això suposa explicant els fets a través d’un llenguatge positiu, potenciant aspectes com el treball col·lectiu, la resistència, l’optimisme i la lluita per la vida i per la supervivència.

Es poden comprar entrades anticipades al Museu del Ter. Entrada general: 5€ i entrada reduïda (jubilats, menors de 14 anys i aturats): 3€.