Inici  /  Noticies   /  Comença el 17è curs d’audicions musicals de Manlleu

Comença el 17è curs d’audicions musicals de Manlleu

El passat 13 de febrer al Museu Industrial del Ter va començar una nova edició dels cursos d’audicions musicals de Manlleu, organitzats per l’Escola de Música de Manlleu i el Museu Industrial del Ter i coordinats pel músic manlleuenc Jordi Domènech.
Aquest 17è curs està dedicat a les Músiques de l’època de Rusiñol on es farà un homenatge a la figura de Santiago Rusiñol, en la commemoració del 75è aniversari de la seva mort i dins els actes que Manlleu esta fent en motiu d’aquesta efemèride. El curs es composa de 5 sessions, tres de les quals centrades en el polifacètic artista, on es repassarà la música del seu temps a Europa, a Espanya i, per acabar, a Catalunya. Serà sens dubte una bona ocasió per redescobrir autors com ara Satie, Debussy, Falla i Albèniz, entre altres. Les altres dues sessions complementàries estaran dedicades a aspectes tècnics musicals, on es parlarà del ritme, l’afinació, l’estil i la forma de la música.
El curs comptarà amb dos convidats ben il·lustres, en Joan Vives, flautista i locutor de Catalunya Música, l’encarregat de tancar el curs, i en Josep Casals, professor d’Estètica i Teoria de l’Art a la Universitat de Barcelona qui farà la inauguració, aquest dimarts 13 a les 21h amb la sessió “Les antinòmies de la fi de segle”. El preu de tot el curs, 5 sessions, és de 15€, preu per una sola sessió 5€, gratuït pels alumnes de l’Escola de Música de Manlleu. Les inscripcions es faran abans de les sessions.