Inici  /  Noticies   /  CONCURS FOTOGRÀFIC PER CELEBRAR ELS 10 ANYS DEL MUSEU DEL TER

CONCURS FOTOGRÀFIC PER CELEBRAR ELS 10 ANYS DEL MUSEU DEL TER

El Museu del Ter va obrir les seves portes el 23 de juny de 2004. A punt, doncs, de celebrar els 10 anys d’existència el Museu del Ter juntament amb el Grup Fotogràfic Manlleu han organitzat un concurs fotogràfic. El tema d’aquest no podria ser un altre que el riu Ter des de les dues vessants que es pot veure al museu, la del patrimoni natural i la del patrimoni cultural.

El concurs és obert a tothom i es podran presentar obres fins al 10 de juny. El dos temes són: A. El Ter a Osona, patrimoni natural. B. El Ter a Osona, patrimoni cultural. El primer premi de cada tema està dotat amb 100€, el segon rebrà un premi de 50€ i el tercer classificat un lot de llibres i 2 entrades per l’espectacle d’aquest estiu al museu: “El Meu Barri”. També hi ha una premi per a menors de 18 anys que consisteix en un pack de totes les visites del Diumenge a la vora del Ter i una samarreta del museu.

Cada participant pot presentar un màxim de tres fotografies per tema i ha de presentar-les en format digital (pes màxim de cada imatge 1,5MB) i enviar-les a l’adreça de correu electrònic [email protected] juntament amb les dades de la fotografia i de l’autor (títol, nom de l’autor, telèfon, i tema al qual opten).

El jurat format per Eduard Crispi, president del Grup Fotogràfic Manlleu , Carles García i Marc Ordeix del Museu del Ter, faran públic el seu veredicte el diumenge 29 de juny a les 12 del migdia al Museu del Ter, amb la corresponent entrega de premis.

Amb motiu d’aquest concurs aquest dissabte 24 de maig de 5 a 8 de la tarda el Grup Fotogràfic Manlleu ha organitzat una sessió pràctica de fotografia per donar consells alhora de fer una bona fotografia. El punt de trobada és al Museu del Ter i l’activitat és gratuïta, podeu inscriure-us a [email protected] o bé trucar al telèfon 93 851 51 76.