Inici  /  Noticies   /  DARRERES SESSIONS DEL 28È CICLE DE CONFERÈNCIES-AUDICIONS SOBRE MÚSICA: GRANS NOMS, GRANS OBRES 2

El cicle és la segona part de l’anterior i vol continuar amb la celebració del XX aniversari del cicle de concerts de Manlleu amb els grans noms: Bach, Mendelssohn, i amb les grans obres: nocturns de Chopin, Requiem alemany de Brahms i entre d’altres.

Les tres darreres sessions del cicle, que va començar el 19 d’octubre, comptaran amb la presència del periodista de La Vanguardia Jaume Collell, que farà un recorregut musical per l’època del músic manlleuenc Joan Viladomat (1885-1940), el qual també fa anys aquest 2010 i és autor de, per exemple, el cèlebre “Fumando espero”. El cicle el tancarà el seu coordinador, el cantant manlleuenc Jordi Domènech. Des del cicle també s’ha organitzat una sortida, en aquest cas, al Nou Conservatori de Vic, al centre cultural “L’Atlàntida”.

Programa de les tres darreres sessions al novembre de 2010, a les nou del vespre, al Museu Industrial del Ter de Manlleu amb Jaume Collell i Jordi Domènech.

1. Viladomat i la música de bulevard
DIMECRES 10 de novembre a les 9 del vespre, amb Jaume Collell

2. Els nocturns de Chopin
DIMECRES 17 de novembre a les 9 del vespre, amb Jordi Domènech

3. El Rèquiem alemany de Brahms
DIMECRES 24 de novembre a les 9 del vespre, amb Jordi Domènech

VISITA AL CONSERVATORI DE VIC, al centre cultural “La Atlàntida”.
DISSABTE 13 de novembre a les 11h del matí. GRATUÏTA. Inscripcions al 93 851 51 76 o [email protected]

Preu de cada sessió 5€. Alumnes Escola de Música de Manlleu gratuït. Inscripcions abans de les sessions.