Inici  /  Noticies   /  DESCOBREIX ELS ECOSISTEMES NATURALS: LA GEOLOGIA I ELS FÒSSILS

DESCOBREIX ELS ECOSISTEMES NATURALS: LA GEOLOGIA I ELS FÒSSILS

El Centre d’Estudis dels Rius Mediterranis- Museu del Ter i el Grup de Naturalistes d’Osona col•laboren per organitzar tot un seguit d’activitats i sortides naturalistes gratuïtes i obertes a tothom.

El programa “Descobreix els ecosistemes naturals” es va dur a terme per primera vegada l’any passat, es van fer 9 activitats des de maig fins a octubre on hi van assistir més de 300 persones.

L’edició d’aquest any de “Descobreix els ecosistemes naturals”, va començar el 15 de març amb una sortida sobre ocells. La geologia i els fòssils és la vuitena activitat programada i es farà l’11 d’octubre a les 10h amb sortida des de l’aparcament del Parc de les Set Fonts (Sant Julià de Vilatorta)

La geologia de l’entorn aporta molta informació dels rius i les aigües subterrànies, les interaccions que hi poden haver i poden afectar la qualitat i la quantitat d’aigua disponible, els processos i les transformacions que han patit al llarg dels anys.
Es farà una sortida per donar conèixer com els fòssils i les pedres poden explicar quin ha estat l’origen dels paisatges actuals i poden aportar informació de com era la vida fa milions d’anys. (Es recomana portar calçat adequat per caminar)

Activitat: la geologia i els fòssils
Dia: 11 d’octubre
Lloc de trobada: Aparcament del Parc de les Set Fonts (Sant Julià de Vilatorta)