Inici  /  Noticies   /  EL MUSEU DEL TER ACULL EL SEMINARI INTERNACIONAL: PAISATGE, PATRIMONI I AIGUA ELS DIES 16 I 17 D’OCTUBRE

La relació entre el paisatge, el patrimoni i l’aigua centrarà un nou seminari internacional organitzat per l’Observatori. L’activitat, que se celebrarà els propers 16 i 17 d’octubre al Museu del Ter de Manlleu (Osona), està patrocinada per Aigües Ter Llobregat i té la col·laboració de l’equipament museístic.

La jornada Paisatge, patrimoni i aigua. La memòria del territori aplegarà experts de diverses disciplines provinents del Regne Unit, Holanda, Itàlia, l’Estat espanyol i Catalunya. Es parteix de la premissa que és difícil parlar del paisatge sense associar-lo a l’aigua i al patrimoni que ha sorgit al seu voltant però, al mateix temps, els cursos fluvials prenen nous papers i nous significats. Per aquest motiu, s’aposta per abordar la qüestió des d’una perspectiva interdisciplinar i internacional.

Per participar al seminari és obligatori inscriure’s. El preu és de quinze euros i inclou el dinar de primer dia. L’acte inaugural se celebrarà el dijous 16 d’octubre a les 10 del matí i hi intervindran d’Agustí Serra, director general d’Ordenació del Territori i Urbanisme; Alfredo Gutiérrez, director general d’Aigües Ter Llobregat; Carles Garcia, director-gerent del Museu del Ter i Joan Nogué, director de l’Observatori del Paisatge de Catalunya.

Consulteu el programa de Paisatge, patrimoni i aigua. La memòria del territori
A Twitter: #aiguapaisatge