Inici  /  Noticies   /  EL MUSEU ACULL DE NOU L’EXPOSICIÓ DE FOTOGRAFIES DESVETLLEM LA MEMÒRIA. 3R TALLER DE FOTOGRAFIA HISTÒRICA

Durant els mesos de gener a març del present 2008, el Museu Industrial del Ter va organitzar el 3r taller de fotografia històrica “Desvetllem la memòria”. Durant aquest període van passar pel MIT prop d’una setantena de persones que van aportar les seves fotografies al fons del museu al mateix temps que van ajudar a catalogar-les i documentar-les.

Enguany per aquesta exposició organitzada pel Museu Industrial del Ter amb la col·laboració del Centre de Promoció de la Cultura Popular i Tradicional Catalana de la Generalitat de Catalunya. s’han documentat prop de 300 fotografies, número que certifica la bona acollida del taller, així com també demostra el gran interès dels manlleuencs per recordar el passat de la seva ciutat. Tal i com ha succeït en les edicions anteriors han sortit fotografies molt diferents, tant per la seva temàtica com per les característiques i circumstàncies que ha ocasionat cada instantània.

L’exposició mostra prop d’un centenar de fotografies que aquest any s’han agrupat en onze àmbits diferents: entitats, ensenyament, esports, façana fluvial, celebracions al carrer, infantesa, quotidianitat, retrats, feina, urbanisme i sortides. En definitiva imatges que ens permeten recordar i aprendre del passat més recent de Manlleu.

L’exposició, gratuïta, es podrà veure fins al 26 d’octubre de dimarts a divendres de 10h a 13h i de 16h a 19h, els dissabtes, diumenges i festius de 10h a 14h.